Zzz...

...Zzz... Herrejävlar (får man skriva så? Ja det får man.) vad trött jag är idag. Kunde inte somna igårkväll och därför svider mina illröda ögon så jag knappt kan ha dem öppna och jag får hela tiden tvinga mig själv att inte lägga huvudet mot bordet och somna bums. Jag VET att om jag somnar nu så kommer jag inte kunna sova ikväll och då blir det samma sak om igen imorrn. Lika bra att plåga sig lite. Sömnbrist är väl en sorts tortyr eller hur? 6 timmar kvar tills jag kan gå och lägga mig. Ujuj.

Annars är det bra. Börjar sakna mamma litegranna. Hon kommer hem sent på onsdag kväll. Trist att det inte är lika varmt ute längre. Men jag satt i solen förut ändå, och så länge det inte var moln i vägen så var det himla skönt!

Orkar inte formulera meningar längre. Ska ut och gå eller nåt så jag inte kan somna. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0