Underbara lördag.

Vilken otroligt skön dag. Jag sov länge och vaknade utvilad. Sen har vi spenderat dagen i trädgården, jag har rensat bort maskrosor och annat ogräs och lillebror har klippt gräset. Riktigt skönt och det gäller att njuta av idag, enligt klart.se är det den sista soliga dagen på ett tag.

Maskroshögen. Och här var jag inte ens helt klar.

Nu ska vi snart cykla upp på stan och käka pizza och sen se Robin Hood. Vi tog den tidiga föreställningen, jag brukar ju somna där runt nio, så den andra är för sen. Vilken bebis jag är. Nåja.

Helmysig dag! Jag hade glömt bort hur otroligt rolig och trevlig min lillebror kan vara när han har lust och när han kommer bort från datorn.

Hoppas ni har/har haft en underbar dag ni med!

Kommentarer
Postat av: Martina

hahahaha jag har också rensat ogräs på min uteplats och tog också en bild på ogräshögen och tänkte skriva "det här borde jag göra lite oftare" i min blogg. men du hann före! ^^

2010-05-22 @ 16:35:07
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0