Ordningen återställd.

Nu är mamma hemma och ordningen är återställd. Skönt.

Vi har precis moffat i oss massvis med kycklingsallad och har laddat upp med ett stort gottisförråd inför delfinalen i Eurovision som är nu vid nio. Men vi får väl se hur länge jag är vaken. Huvudet värker, ögona svider och rinner och jag vet inte vad. Somnade sent igår, runt klockan ett och sen upp fem as usual. Dessutom tror jag att jag har en förkylning på g. Och mens på det. Den här veckan ska det bli så HIMLA skönt med helg. Välbehövligt.

Imorrn har mamma och jag biodejt med mammas kompis och hennes dotter. Vi ska se Sex and the city 2 & käka sushi före. Kanske till och med lyxar till det ordentligt och käkar på East West? Mums.


Nåja, nu blir det lite schlager som sagt. HEJA ANNA BERGENDAHL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0