Mamma.

Det blev ingen fest igår, och det kändes faktiskt bra. Som Martina skrev, varför känner man att man måste festa bara för att det är valborg, nyår eller nån annan "festhelg"? Såklart hade det varit skoj att träffa Pontus och resten, men jag var/är verkligen inte på humör för att vara bland folk. Särskilt inte nytt folk.

Mamma, jag och lillebror tog det lugnt här hemma. Mamma och jag provade olika drinkar. Jag har fått en ny enkel favorit! Tequila och cola. Det låter uräckligt, men det blir jättegott! Bara man inte tar för mycket tequila, ganska så pyttelite ska det vara.

För övrigt så fattar jag inte hur jag ska klara mig utan mamma om jag nu flyttar till hösten. Hur mycket vi än bråkar och skriker på varandra så är hon ändå världens bästa och när jag mår så här är hon det enda som hjälper.

Imorrn ska vi ut och cykla. Jag är ju fortfarande anmäld till den där himla tjejvättern (9 mil!!!) (om en månad!!!) så det är väl kanske bäst att börja träna lite. Vi ska cykla tre mil imorrn hade vi tänkt, stackars mina ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0