Långklänning?

FREDAG! Underbart!

Otroligt hur man vänjer sig vid att gå i arbetskläder, osminkad och med ofixat hår hela veckorna. Nu känns det som en väldans lyx att få föna håret, sminka sig snyggt och välja fritt ur garderoben. Riktigt roligt.

Funderar på att ta mig upp på stan en sväng nu, jag vill in på H&M och kika efter ett par grejer... Bland annat den här klänningen:

Men jag och långklänningar går inte ihop. Dels känns det som om jag går klädd i mormors nattlinne ungefär och dels så är jag ju inte så himla lång och långa klänningar får mig att se ännu kortare ut. Vill ändå se om den finns för att i alla fall prova den, älskar färgen, mönstret och alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0