Helg!

Men mamma är i Spanien nu, så jag får nöja mig med en.. hum.. dataspelande lillebror som sällskap här hemma. Jag har i alla fall lyckas lura honom till att sköta grillen i kväll, mycket trevligt. Och imorrn får jag med honom på bio och mat på stan. Tror inte att vi har umgåtts så mycket på lääääänge. Ska bli skoj.

Annars så har jag lite huvudvärk efter att ha varit rent panikslagen en timme på förmiddan (jag trodde att mammas plan hade kraschat, på riktigt alltså. Jag är sjuk i huvudet. Nu har jag pratat med henne och hon lever. De har blå himmel, sol och 30 grader och så ska det vara hela veckan de är där. Grön av avund är jag.) så jag ska nog ta det lugnt nu ikväll. Seg efter en veckas jobb är jag också.

Imorrn ska jag inte ställa något alarm alls (brukar ha det på 8-9 på helgerna), utan sova tills jag vaknar. Vilket jag antagligen kommer göra vid sju eller nåt sånt bara för att.


Lillebror och jag, de där snyggona. Fyra år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0