Boknörd.

Vilken nörd jag är. Har börjat läsa om Harry Potter böckerna som sagt, är inne på den tredje nu efter att jag klämde de första två i helgen. Nu tänker jag även kolla på respektive film efter att jag läst ut boken. Börjar med film nr 1 och 2 nu.

Haha, jag kommer ju sova om fem minuter. Snacka om att lura sig själv till att få det man vill.
I min hjärna: "Gör något som du piggnar till av, inte somnar! Hm, NEJ inte läsa, då somnar du. Meeeeen, om jag läser böckerna så måste jag ju se filmen som hör till boken efteråt. Åh, då måste jag ju se TVÅ filmer nu. Då kommer jag somnaaaaa, neeeeeej det kommer jag ju inte! Jag håller mig ju, eh, alltid vaken, eh, när jag koller på film. Filmtajm!"

Och på tal om nörderi, efter Potter tänkte jag börja om med Twilight böckerna (jag skäms lite för att berätta hur många gånger jag läst dem) för nionde gången.
Och så har jag beställt senaste boken i serien True Blood som borde dyka upp här i veckan.

ÄLSKAR när jag har mycket bra att läsa! Helst ska jag ha minst 10 böcker som väntar på sin tur, annars känns det tomt och inte alls roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0