Bara lite till.

Förlåt. Men jag måste få klaga lite till. Sen ska jag sluta.

Somnade runt elva igår, cirkus en timme för sent. Somnade i alla fall. Bra så. Trodde jag, ja. Vaknade vid tre inatt och kunde verkligen inte somna om. Det problemet har jag nog aldrig haft förut, har jag väl somnat en gång så somnar jag om ifall jag råkar vakna till. Nej, inte inatt. Efter trekvart insåg jag att det var lönlöst att ligga och lyssna på spöregnet och inte kunna somna så jag tände lampan och läste Harry Potter i över en timme tills klockan ringde vid fem.

Yes, ögonen svider idag med. Och det regnar ute.


Ska nog sätta igång och baka kärleksmums/snoddas/mockarutor/vad du nu vill kalla dem, tröstäta funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0