Beslutsångest.

Om en vecka har jag tid hos frisören för både färg och klippning.
Färgen är ganska enkelt. Jag ska göra massvis med ljusa slingor (ungefär min naturliga färg) för att få bort den bruna effektslingan, utväxter och gamla slingor. Just nu känns håret alldeles randigt så det ska blir skönt att få det mer i en färg.

Men klippningen då? Jag är ju så himla nöjd med att jag har lyckats spara ut håret så långt som det faktiskt är nu. Så kanske jag bara toppar det och sen klipper luggen snett istället för helt rakt som jag brukar. Lite förändring vill jag faktiskt ha.

Eller så gör jag något mer drastiskt. Jag är lite sugen att klippa samma frisyr som på bilderna.. Men lite längre kanske. Och lite mer lugg. Och inte så uppklippt som på första bilden. Men ni fattar, ungefär samma. Kortare bak, längre fram. 
Frågan är om jag vågar?




Såhär ser håret ut nu, men den översta bilden är några veckor gammal så tänk ett par cm längre lugg:



Såhär såg jag ut för två år sen, är faktiskt liiiiite sugen på att klippa det så kort igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0