Så kan det gå.

Idag skulle jag ha gjort jättemycket nyttigt inför imorgon. Så blev det inte. Istället har jag suttit med näsan i boken hela eftermiddagen och nu har jag bara ett par kapitel kvar.. Spännande, spännande.  Ska snart läsa ut den, måste bara göra åtminstone några av de där nyttiga grejerna först.

Lyssnar på Robyn och kollar vilka tider & i vilka salar infon om "mitt" program är imorrn på universitetets öppna hus. Samtidigt skriver jag en presentation av mig själv att lämna till olika företag imorrn på jobbmässan. Eller ja, jag har inte riktigt börjat än. Nu, snart ska jag skriva den.

Så, schemat för imorrn:
8.00-9.30 dags att vakna, duscha, äta frukost, skriva ut diverse papper.
10.15-11.00 ELLER 11.15-12.00 Info på universitetet.
12.30 Möta upp Sofie och ta oss till Conventum arena där jobbmässan håller till.
15.00 Kolla vilka praktikplatser som finns hos arbetsförmedlingen, be dem skriva under försäkringskassepapper.

För mig som blivit van vid helt tomma och händelselösa dagar känns det här som ganska mycket. Dessutom borde mitt topshoppaket komma med posten imorrn. Eller kanske på fredag, men jag hoppas på imorrn.

Nu ska jag skriva presentation/intresseanmälan. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Allt bra? Vilken trevlig blogg du har! Kram

2010-03-11 @ 11:38:58
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0