Min lördag och söndag.

Lördagen började mindre bra, med bråk, skrik och tårar. Det vände och blev bättre när jag träffade Sofie på stan för en lunch/fika/komma hemifrån-dejt. Sen gick vi hem till mig, bakade kladdkaka och lyssnade på det här. Mamma och jag blev sams efter vårt morgonbråk, sen gick vi ut och käkade hon, jag och lillebror. Mumsigt värre. Efter maten rullade jag vidare till Rockbar där jag mötte upp Emil och hans kompisar, efter ett tag fortsatte vi vidare till O'learys där vi blev lite runda under fötterna. Jag tog massvis med bilder, men tyvärr så var det med Emils kamera och den tölpen har inte hunnit skicka några av bilderna till mig än.

Och igår då... Då sov jag alldeles för länge och vaknade av min storebror som ringde och utbrast: "Sover du?! Klockan är ju kvart i tolv!". "Eh, nej.. Den är kvart i elva" försökte jag med, men insåg snart att jag helt glömt bort det där med att ställa om klockan till sommartid. Jättekul. Sen blev det en tur till Ikea med mamma och nu har vi nytt porslin, nya bestick och glas, ny gryta och en timer. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0