Kläder, kläder, kläder.

Det kliar i fingrarna efter att lägga en beställning från topshop. Kläderna i förra inlägget och en klänning skulle få följa med isåfall. Lustigt det där, jag har varit på stan och verkligen velat köpa något nytt men inte hittat nåt alls som fallit mig i smaken. (Förutom skorna då, men de är slut överallt. Och för dyra. Men såklart överväger jag starkt att skicka efter dem från en annan butik ändå, men då blir de 100 kr dyrare. Hjälp.) Och sen kollar jag topshop och hittar hur mycket som helst. Tänk om man vore miljonär alltså, det vore inte helt fel.

Hursomhelst. Kli i fingrarna. Vi får väl se om jag lyckas låta bli.


Kommentarer
Postat av: Martina

Topshop äger!

2010-03-03 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0