Go-hick-d kv-hick-äll.

Åh hjälp. Jag drabbades precis av världens mest högljudda hicka. Var femte sekund hörs ett högt pip och så skuttar jag en halvmeter upp i luften. Sjukt irriterande. Någon frivillig som vill skrämmas? Jag har försökt med ungefär allt annat. Druckit vatten stående, sträckandes på alla kroppsdelar, druckit vatten upp och ner, ätit socker, hållt andan.. Ja, det mesta.

Funderar på om jag ska försöka hålla mig vaken och se åtminstone litelitegrann av oscarsgalan. Jag var så himla trött nyss att jag trodde att det skulle vara omöjligt att vara vaken, men hickan fick fart på mig. Om den inte ger sig så kommer jag vara vaken hela natten OCH hålla mamma&lillebror vakna.

Vi får väl se hur detta slutar, spänningen är olidlig. Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0