Facebook.

Lugn dag idag.
Jag har läst en massa (är precis i slutet av Liftarens guide till galaxen, äntligen) och varit ute och gått (med andra ord - pulsat i meterdjup snö).

När vi åt middag nyss började vi prata om alla gamla barndomskompisar vi hade i Nora, så nu sitter jag och söker efter dem på facebook. Lite roligt att se vad alla har för sig nu, tyvärr kommer jag inte ihåg så många efternamn.. Hm.
Det larviga är att min kära moder (som inte kan nåt alls om datorer, förutom jobb) sitter här bredvid med sin bärbara hon med. Inloggad på facebook som hon upptäckte för nån vecka sen. Och med jämna mellanrum så tittar hon upp och frågar "vad betyder det här?", "åh, vad ska jag svara?", "vad ska man skriva här?" osv.

Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0