En tripp till Hallsberg.

Efter en jobbig morgon med massa bråk med mamma så åkte jag iväg till Martina för att spendera dagen där. Mycket bra beslut. Tack för att du fick mig att tänka på annat! Om inte annat så fick jag annat i huvudet när jag skulle försöka hitta. Hallsberg - världens ände? Det kändes åtminstone som det när jag körde och körde och inte kom nånstans. Sen blev det tre varv i samma rondell bara för jag inte visste vart jag skulle. Kanske ska det istället stå: Kristin - världens sämsta lokalsinne?

Vi har gjort mest ingenting, så himla skönt att kunna göra så ibland. Bara snacka om allt möjligt och skratta så man får magont (Coachsamtal. Mycket hög seriösnivå.).


Vi måste verkligen ta några nya bilder på oss två! Den här är.. sisådär 4 år gammal?
*host* Fjortisar! *host*

Kommentarer
Postat av: martina

jag dog lite när jag såg den där bilden. uuuuä.



hur som helst, tack för att du också gav mig annat att tänka på! på fredag blir det massa annat att tänka på :D

2010-03-22 @ 20:01:37
URL: http://platina.webblogg.se/
Postat av: Martina

Sv: Jag har faktiskt ingen aning, men så länge det blir sushi så är jag nöjd ^^

2010-03-22 @ 22:12:29
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0