Bra dag.

Gud vad skönt att vakna och vara på bra humör!

Idag ska jag få en massa grejer gjort hade jag tänkt mig. Bland annat rensa i garderoben och lägga ut på tradera. Kan ju lika gärna försöka få en slant för de plagg som bara ligger i garderoben och aldrig får användas.
Nåja, ska börja med att få undan disken så det är gjort. Det är alltid bäst att börja med det minst roliga, så har man det roliga kvar.
Jag är likadan med godis, äter upp de jag "gillar minst" först, för att sen bara ha dunderfavoriterna kvar. Och sen när det är en av varje godissort kvar så lägger jag upp dem på rad i ordningen godast till minst godast. Jag är lite sjuk i huvudet, jag vet.


Kommentarer
Postat av: Martina

men du bjuder väl också! :)

2010-03-05 @ 12:44:22
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0