Bokrea.

Igår kom det paket på posten, TVÅ stycken!


Som såklart innehöll våra efterlängtade bokrea-böcker från cdon.


Och igårkväll läste jag ÄNTLIGEN ut liftarens guide, så nu är bara frågan vilken av de nya böckerna jag ska börja med. 
Och så är jag lite sugen på att läsa om Twilightböckerna som är mina absoluta favvisar och som jag redan läst 8 gånger senaste året. Och Harry Potter böckerna vill jag också läsa om, för fjärde gången. Och the Host. Och mamma hade lånat en bra bok av en jobbarkompis, hypnotisören, den vill jag läsa också..
Ojoj, hej beslutsångest. Känns som ett väldigt skönt problem i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Martina

åh, en handbok sushi!

2010-03-09 @ 15:58:58
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0