Under attack.

Drömde inatt att jag var en prickskytt och var ute i strid. Överallt blev folk skjutna och jag var livrädd. Hm, kan kanske ha något att göra med att Pontus var här i söndags och pratade om just sin utbildning till prickskytt. Nåja. Och idag blev jag attackerad! Precis när jag skulle mosa en spindel som satt i taket så hoppade den rakt på mig. Usch vad äckligt det var! Stor var den med, och nu kliar det överallt för jag vet inte vart den tog vägen. Usch och fy.
Annars så är den största händelsen idag att jag insåg att jag borde visa mer hud när jag sitter i solen. Det är sådär snyggt med en stor fläck mitt på bröstet.

Nä, nu ska jag äta klart min lunch och sen bär det av till sjukhuset, det är dags att lämna plasma igen. Nu kom jag dock på att det kanske inte är så smart att proppa i sig vitlöksstinkande tzatziki nu. För sent att ångra sig, men de har väl gasmasker där borta hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0