Huvudvärk.

Jag har migrän och grannarna har haft högljudd fest med massa dunkande musik i trädgården HELA dagen. Nu kör de karaoke och sjunger falskt vilket tillsammans med mitt ömma huvud inte blir en lyckad ekvation.

Men jag får skylla mig själv för huvudvärken, jag har inte ätit eller druckit på hela dagen. Otroligt dumt. Var bara inte sugen på någonting alls, och sen var det för sent för att hjälpa med mat.
Nu är i alla fall en kebabrulle och en påse chips påväg hemåt, det blir nog gott framför en film eller två ikväll.

Och justja, inatt ställer jag och lillebror (kanske mamma också om vi lyckas lura med henne, mohaha) klockan på 02:50 för att se Hostel som går på tv då. Världens äckligaste film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0