Geniet i full fart.

Haha, vad korkad man (jag) är. Köpte precis bussbiljett via Swebus hemsida och klickar då i rutan "få biljetten skickad som sms". Gör klart köpet och tänker att nu borde det komma ett meddelande snart. 10 sekunder senare plingar det och jag tänker på fullt allvar "åh, sms, undrar från vem?". Är det bara jag som alltid gör så?
Och jag ska INTE till stockholm i helgen för att närvara vid ett visst kungligt bröllop, utan jag (och mamma som ansluter på lördag) ska umgås med min absoluta favoritkille, Ludde! Och hans föräldrar med såklart, men de ska iväg på ett (icke kungligt) bröllop hela lördagen.

Annars så ska jag snart ta tag i disken och matlagningen.. Men det tar emot. Åh, om det inte vore för att jag behöver matlåda till imorrn så skulle jag gå och köpa kebab. Men nä, då måste jag laga nåt ändå.. Orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0