Dagens fundering.

Skön dag i solen! Dagens fundering: Varför får jag mycket mer färg på ryggen, mycket snabbare än vad jag får på framsidan?

Och min hemska migrän är nu borta! Så underbart skönt. Igår efter plasmagivningen (som jag naturligtvis borde ha hoppat över eftersom jag hade så ont i skallen) så snurrade allt och jag kunde inte röra mig överhuvudtaget utan att det svartnade för ögonen och jag höll på att spy. Så kvällen blev rätt lugn kan man säga. Men idag mår jag bra!

Otroligt hur glad man blir när vädret är fint. Och alla människor ler och hälsar glatt på varandra. Underbart vad lite sol kan göra!

Ska kika på Grey's nu och sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0