VågaVägraGodis.

Jag ska sluta äta godis.
Bestämde jag mig för nu i helgen. Jag blir toksugen, köper en påse, äter tre godisar och vill inte ha mer efter det. Sen trycker jag i mig godiset iallafall, för jag har ju köpt det. Min mage sväller upp till tre gånger sin normala storlek, jag får jätteont i magen, halsbränna och ont i huvudet av sockret. Känns ju hälsosamt.

Så, nu slutar jag. Helt onödigt när jag inte ens tycker det är gott efter den där första biten. Snälla påminn mig om det här när jag suktar efter lakrits&sura tungor om en vecka.

Våga vägra godis.






(Chips går bra, vi ska inte överdriva).

Kommentarer
Postat av: Martina

åh, sura tungor, det var länge sen!

2010-03-01 @ 07:34:20
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0