Valborg.

Det vankas fest ikväll, men jag känner mig inte alls sugen. Mensvärk, en begynnande huvudvärk och trött överallt. Inne i en neråtperiod igen. Saknar pappa, orolig för allt och alla, ledsen, förbannad. Inte på partyhumör alltså, eller så är det kanske precis det jag behöver. Men festen är på landet och det finns inget sätt att komma hem på ikväll/natt, så isåfall måste jag stanna halva dagen imorrn med och det har jag ingen lust med alls. Annars kan man ju åka dit en stund och ta sig hem om det blir jobbigt.. Men nu går inte det. Allt eller inget.

Får se hur jag gör, klockan är ju inte så mycket än. Skönt med helg iallafall, sovmorgon imorrn! Helt sjukt, om jag går upp åtta eller nio så blir det en sovmorgon på 3-4 timmar. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Martina

kom och gosa med mig istället. jag ska ev. grilla med koffes kompisar. får se. egentligen vill jag sova. alltså, vem är det som har bestämt att man MÅSTE fira alla sånna här högtider? kan man inte få ta det lugnt på valborg och nyår om man vill?

2010-04-30 @ 14:29:48
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0