Vad göra?

M..m...me...men...? Det är fem plusgrader ute och.... snö?!
USCH.

Nåja, det var inte det jag skulle skriva om. Godmorgon!
Idag har jag verkligen ingenting planerat. Urtråkigt.
Mamma åker till Stockholm i eftermiddag för att hon har ett möte där imorrn och passar på att hälsa på storebror med familj. Jag funderar på att tjata tills hon låter mig följa med.

Annars så är jag sugen på att sy eller baka. Det känns som en sån dag idag, särskilt nu när vädret inte är så värst kul. Men jag har inget tyg hemma och jag tycker inte om att äta det jag bakar, så det blir för det mesta bara gammalt. Känns ju som lite slöseri.

Haha, läste igenom det jag skrivit. "Jag tycker inte om att äta det jag bakar". Alltså, det jag bakar blir gott, men jag gillar överhuvudtaget inte kakor, bullar och tårtor. Så ligger det till.

Ska nog ringa mamma och plantera ett litet frö om att hon kanske får sällskap till huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0