Tredje gången gillt.

Jag fick en klipptid idag vid tolv. Åkte dit, klippte mig, bad henne göra en snelugg men lite "busig" så det inte blir en spikrak kant och sen toppa igenom resten av håret. Kom hem, borstade igenom håret och såg ut såhär:
Nog för att jag bad om lite taggig lugg, men nån måtta får det vara...


Förutom de långa testarna som hänger fram så var luggen därunder helt krokigt klippt.

Åkte tillbaka, hon klippte om luggen. Jag gick ett varv i affärerna och insåg att luggen såg ut som om jag försökt klippa den själv och det blivit snett. Hälften var liksom rakt och sen var det en lång tuss vid kanten.
Gick tillbaka IGEN och då fick en annan tjej ordning på luggen. Äntligen. Men det blev en rak lugg istället för sne.


Man kan ju tycka att om man betalar 400 kr för en klippning så ska de kunna klippa en lugg. Särskilt eftersom hon som klippte mig var handledare till en lärling, vore ju skillnad om det var lärlingen som hade klippt mig.

Nåja, nu är jag nöjd hursomhelst!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha vad sjukt! Men nu är det ju supersnyggt :)

2010-04-02 @ 17:23:16
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0