Tjenare kungen.

Kväll. Och jag har ätit ännu mer. Jag och lillebror lagade mat tillsammans nu ikväll och tro mig, det händer inte ofta! Riktigt mysigt att umgås bara han och jag.

Nu klev mamma innanför dörren efter en hel helg borta, kramkalas. Om en liten stund vankas det film och te i soffan. Jag blev så sugen på att se Tjenare kungen efter att vi såg bröllopsfotografen igår, de påminner lite om varandra. Men igår var filmen putsväck trots att jag letade nästan överallt, så imorse tvingade jag lillebror att leta på sitt rum. Tada - där var den! Skoj, har nog inte sett den sen den var ny och jag såg den 5-6 gånger på en vecka.


Min helg har verkligen varit toppenbra rakt igenom. Så himla skönt att känna så. Hoppas ni haft en bra helg ni med!


Martina lämnade förresten sin mobil här. Jag vägrar tro på att hon glömde den utan är övertygad om att det bara var för att få en anledning att komma hit och spela tv-spel imorrn igen. Helt okej för min del!


Kommentarer
Postat av: Martina

det var därför.

2010-04-18 @ 21:12:48
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0