Tjejkväll!

Hum, nu skulle jag egentligen varit borta vid södra station för att få med mig en Martina hem. Men hon är SEN den jäkeln, och missade tåget, så nu är hon där vid kvart i sju istället. Håhåjaja, jag borde vant mig nu och alltid räkna med att hon kommer en timme senare än hon säger, för hittills har hon ALLTID (okej, båda gångerna) missat tåget. Tur att jag gillar henne ändå!

Vi ska göra sushi (och äta, såklart) har vi tänkt, men efter att ha läst på hennes blogg är jag lite orolig för om jag har tinat upp tillräckligt mycket fisk.

Annars så har jag mest latat mig idag. Läst lite i braiga boken (försöker dra ut på det så gott det går, men varje gång jag börjar läsa så kan jag inte sluta) och kollat på några tv-serier. Bra så.
Nu ska jag börja skölja sushiris, det är ju en hel vetenskap att få ordning på det.


Kommentarer
Postat av: Martina

Tur att jag slapp blodpuddingen i alla fall!

2010-04-18 @ 12:36:26
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0