Tågluffa.

Gud så snygg man är när man färgar ögonbrynen. Inte. Tänkte att om jag nu ska gå osminkad hela (halva) dagarna så kan jag i alla fall fixa lite färg på ögonbrynen så man ser att de finns. Fåfäng, jag vet.

Samtidigt sitter jag och Pontus och planerar sommaren över msn. Vi är sugna på att tågluffa här i Europa. Vore riktigt skoj! Så kan man åka dit man blir sugen på och vill man stanna längre på nåt ställe är det bara att göra det. Grekland och öarna där omkring vore ju inte helt fel. 3000 kr för 15 dagar och hur mycket tågåkande som helst är ju inte sååååå farligt ändå. Och billiga vandrarhem finns ju överallt, plus att man kan åka nattåg och slå två flugor i en smäll. Åh, vad roligt det vore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0