Sunkissed.

Idag har det varit VÅR ute.
I förmiddags satt jag ute i solen och läste innan jag tog en promenad upp på stan för ett möte och andra måsten. Riktigt skönt. Solen alltså. Nu hoppas jag på liknande väder resten av veckan!

Och med solen kommer doften (stanken) av fuskbränna. Jag var tvungen att smörja in mig nu ikväll, trots att jag tycker det luktar fy efter ett tag. Men ska man börja blotta lite hud nu i takt med att det blir varmare så vill man ju vara i alla fall ett litet snäpp brunare än kritvit.




Kommentarer
Postat av: Martina

haha jag känner igen det där, när man vill ha kjol och plötsligt blir alla helt bländade.

2010-04-13 @ 23:26:42
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0