Städutbildning.

Första jobbdagen avklarad. Det gick bra, jag fick en liten snabbutbildning i städning av arbetsledaren. Det värsta var att cykla dit och hem faktiskt. Efter tio meter på cykeln är jag helt slut i benen. Hej, jag har ingen kondition eller några muskler alls. Och ÅH vad jobbigt det var att gå upp imorse, och då började jag ändå sju idag och gick upp kvart i sex. Nästa vecka ska jag upp en timme tidigare... Men först är det helg, så det låter jag bli att tänka på nu!

Nu har jag duschat (SKÖNT!) och väntar på att Pontus ska komma förbi en sväng. Det blir nog en tur upp på stan, han snackade nåt om att han hade pengar han skulle göra sig av med. Låter bra.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0