Mätt.

Puuh... Jag är proppmätt. Det känns som om jag ätit mig igenom den här helgen. Vi hade jättetrevligt här igår iallafall, efter att Martina dykt upp. Sushi i stora mängder blev det, och båda blev så mätta att vi knappt orkade förflytta oss till soffan för att se Bröllopsfotografen. Den var lika bra nu som första gången jag såg den. Sen spelade vi mario cart på vårt gamla nintendo 64, och JÄKLAR vad skoj det var.

Imorse blev det amerikanska pannkakor med banan i till frukost, supergott, men nu känns det som om jag ska låta bli att äta på ett bra tag.


Skjutsade Martina till tåget vid elva, och sen har jag diskat, vikt ihop bäddsoffan, tvättat och hängt två maskiner tvätt, vikt in kläder i garderoben, duschat, målat naglarna och stått i en evighet framför spegeln för att försöka få till en inbakad fläta. Det gick inte alls. Nu tycker jag att jag har förtjänat att få sätta mig i soffan och läsa en stund.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, sätt dig i soffan du. Du måste ladda om inför imorgon.

2010-04-18 @ 15:22:15
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0