Lila häxa.

Idag har jag beslutsångest.

Ut, eller inte ut. Egentligen vore valet lätt, men jag vet inte om jag kommer in när åldersgränsen är 20. Ibland funkar det och ibland inte. Trist om man är taggad till tänderna för att bara bli nekad i dörren när alla andra i sällskapet är 20+. Vi får se helt enkelt. Och nu har jag gjort det till ett mycket större problem än det faktiskt är, så jag börjar tappa sugen. Duktigt jobbat, att jag alltid bara ser det negativa. Antagligen blir det film istället, mys det med iofs! Haha, råkade skriva iofz först. fjååårtizz. (Jag är tröööött/seg/uttråkad, då blir min humor sån här).

Nu borde jag duscha, eller åtminstone ta bort sminket. Jag var nämligen uttråkad förut, så jag bestämde mig för att testa en ny sminkning bara för att. Sen tröttnade jag på det med vilket resulterade i att jag nu har lila, glittrig skugga lite här och var i ansiktet. Ser ut som om jag är blåslagen och inte har sovit på ett halvår ungefär. Våra stackars grannar kan nog få sig en chock om de sneglar in genom vårt fönster och får syn på mig. Så för deras skull (och min egen, synen i spegeln är sådär rolig) ska jag tvätta rent fejjan nu.
Jag känner att den här bloggen är så otroligt intressant alltså. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0