Kattvakt.

Jag har varit lite nyttig idag också, faktiskt. Jag fick förtroendet av mammas kompis att passa hennes katter i helgen. Det är inte så seriöst som det låter, jag åkte dit och möttes av två kelsjuka kattbröder i dörren som övergav mig så fort jag fyllt på torrfoder åt dem. Mysigt ändå att få umgås med kissekatter en liten stund, även fast jag kom därifrån hårig över hela kläderna.


Kände mig olaglig när jag körde dit. Dels har jag fortfarande vinterdäcken på bilen (ska byta på måndag, lovar) fast man skulle ha bytt i torsdags senast och dels var jag ju ute och svirade igår (drack vin till maten och tog en cider på stan, ingen dunderfest direkt). Nu drack jag ju inte så mycket och jag var nykter när jag körde, men jag brukar alltid strunta helt i att ta bilen dagen efter, så det kändes lite fel. Så var det med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0