JOBB!

Vi skrev på anställningsavtalet imorse! Så nu har jag jobb till midsommar, om jag sköter mig så blir det en tills vidare anställning efter det.
Jag är så underbart lycklig. Det är ett städjobb, så det är kanske inte drömjobbet, men det är ett jobb! 4 timmar om dagen, måndag till fredag. Tiderna är mindre roliga, 06.00-10.00, men jag vänjer mig nog snabbt!
Imorrn är första jobbdagen, då ska jag träffa chefen vid sju och hon ska gå igenom lite olika saker med mig. Sen kommer jag tillsammans med två andra (kompisen Emil är den ena!) städa en skola här i stan.

Nu ikväll har jag, mamma och lillebror firat med sushi och nu blir det soffmys en stund innan jag måste soooova för att orka upp vid sex imorrn. Nåja, en liten mjukstart i alla fall med tanke på att jag måste gå upp fem på måndag. Uuuh, vad tidigt. Skönt ändå att vara hemma, duschad och klar sen vid elva med hela dagen framför sig.

Tjoho, jag är inte arbetslös längre!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas första arbetsdagen gick bra! :) skulle ha smsat, men har inte fått igång på telefonen än ^^

2010-04-23 @ 10:25:19
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0