Hemma igen.

Guess who's back?
Jag har haft några toppendagar med massa mys och bus med lillskrutten som inte är så liten längre.
Nu har jag varit hemma en timme sisådär och rastlösheten kryper i mig. Och mamma har redan hunnit bli sur på mig, trots att jag fjäskade genom att köpa med tulpaner till henne.


Jag är lite ledsen att jag var tvungen att avboka frissan idag. Jag har ringt runt till massa olika ställen nu, men de som har öppet och tid imorrn kostar 400 kr mer och hos min vanliga fanns det klipptid på lördag men inte tid för slingor. Är så less på mitt hår, det enda som funkar för tillfället är uppsatt men luggen är för lång och förstör det mesta. Tjoho, positiva klubben var det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0