Grillning.

Nu börjar jag äntligen bli mig själv igen. Så hårt var det inte igår, men jag sov alldeles för få timmar inatt så jag har varit helt seg i skallen hela dagen. Men skoj var det, trots att det inte blev någon dans eller utgång. Vi kom iväg rätt sent och betala inträde för en timme till stängning kändes sådär lockande. Efter en massa busskrångel, jag läste fel och missade två stycken, kom jag med sista bussen hem.

Idag har jag varit på Biltema och investerat i en ny cykelsadel (den gamla läckte vatten så mycket så det var ju inte ens kul) och så var vi förbi vid pappa för att se om blommorna vi planterade för någon vecka sen trivs. De var uppätna. De där himlans rådjuren alltså, komma där och äta upp pappas blommor. Sicken stil.

Nu är grillen fullproppad med massa godsaker och jag är hungrig! Ska bli så gott med mat, har inte fått i mig nåt vettigt alls idag. Sen blir det nog en film och sen ska jag sova tidigt! Drömde mardröm inatt om att jag försov mig. Hmm.. Ska nog ställa dubbla alarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0