Gissa vad..?

Velmajan har bestämt sig för att hänga med ut.

GAH. Sminkade mig, fixade håret, bytte väska, valde kläder och blandade drink i rekordfart, bara för att inse att jag missat bussen med några minuter. Nästa går om en timme. Eller nu är det bara en halvtimme kvar. Som vanligt, när jag har beslutsångest, så väljer jag att gå ut i sista sekunden när jag ligger i soffan osminkad och i mjukiskläder. Att jag aldrig lär mig. Nu ska jag måla ett lager till med nagellack, sen är det nog dags att gå ut till bussen! Förfest hos en av Martinas kusiner, skoj att träffa nytt folk!


Men, klackar eller tygskor? Dessa dilemman alltså. Klackar är ju helt klart snyggast, men om vi ska gå litegrann kommer jag tröttna på dem fort. Och dansa är bra mycket skönare i tygskor. Hum..

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är glad att du följde med i alla fall :D

2010-04-25 @ 11:26:25
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0