Förmiddag vs eftermiddag.

Idag kom paketet från cdon med posten, innehållandes de två senaste böckerna i true blood serien.
Lycka. Nu blir det inte så mycket mer gjort kan jag tänka mig, förrns böckerna är utlästa. Så bra är de.

För övrigt kan jag tala om att jag avskyr när jag har grejer bokade på eftermiddan. Hela dagen blir ju konstig. Förmiddagen ska det vara. Då kan man ha mötet vid tio och sen slutar det vid lunch och då har man resten av dagen kvar. Min jobbcoach har bokat in alla våra möten till klockan ett. Världens mest värdelösa tid skulle jag tro. Morgonen blir helt seg, för man orkar inte göra någonting innan "för man måste ju passa tiden till mötet" och lunch hinner/vill jag inte äta vid tolv, och efter mötet vid tre nångång så är det för sent för lunch om man vill kunna äta med resten av familjen på kvällen och så har man ingen dag kvar alls sen. Värdelöst!

Det kan hända att jag överreagerar lite, men det är bara för att jag inte ätit lunch idag pga den där himla tiden och jag är HUNGRIG och börjar få ont i huvudet. Nu ska jag läsa, då blir jag glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0