05.00

Hemkommen från jobbet för nån timme sen. Blev 1,5 timmars övertid idag. Helt okej, men jag fattar verkligen inte hur de tror att vi ska hinna göra allt på 4 timmar som vi egentligen ska. Både igår och idag har det tagit en timme extra. Nåja, mer pengar till oss. Synd att det hamnar på juni-lönen bara.

Funderar på vad jag ska göra med resten av dagen. Är trött i kroppen, mest benen, men inte sov-trött. Skönt, jag trodde att jag skulle vara redo för natten såhär dags. Än så länge funkar det faktiskt helt okej att gå upp vid fem om morgnarna! Eller så är jag tröttare än jag tror, för när jag skulle logga in på bloggen skrev jag blogg.se i emailfältet. Hm. Blir lite övertrött framåt kvällen, vilket gör att jag pratar, skrattar och flamsar ännu mer än vanligt. Stackars mamma. Och så somnar jag som en stock inom två minuter efter att jag lagt mig. Jag är alltså som en treåring, full fart och sen pang! Zzzzzzzzzzzzzzzzz.



Såhär snygga var vi i lördags. Något uppblåsta kanske.


Kommentarer
Postat av: Martina

haha sådär var det för mig också i början, men oroa dig inte, snart är det lätt som en plätt och du är klar innan dina fyra timmar!

2010-04-27 @ 19:32:08
URL: http://platina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0